Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 19 november 2010

Fredags-lyckorus..

Japp, idag är det fredag igen! Denna veckodag som man ständigt längtar efter! Lite mysstämning på jobbet.. Alla är glada och pigga (okej, kanske inte pigga, men försöker se sånna ut i alla fall), och så väntar fredagsfika på eftermiddagen! Och idag var det bättre än många andra fredagar att komma till jobbet, för idag fanns en massa skojsigt att göra! Tjoff så hade plötsligt flera timmar rusat förbi! I löööv it! =) Igår vart det utvecklingssamtal.. Mycket kort.. Vi älskar dig, jag älskar er, vi vill ha dig kvar, jag vill va kvar.. Ja, det räckte för mig! (hoppas jag får många julklappar nu!) Meeeeeen.. Senare på kvällen var det dags för middag ute på fin-restaurang för att fira mormors födelsedag! Allt gick bra och det var jättetrevligt, men jag var såååå trött! Efter alldeles för mycket babbel och tjat i mitt öra från min systers ena dotter så sa jag till henne (aningen för strängt) att sluta tjata.. Ojoj.. Nu tog det hus i helvete! Hon grät och grät för att jag var så sträng, och jag fick inte be om ursäkt, för hon ville inte prata me mig, The moster from HELL! Ah, jag hade så dåligt samvete när jag kom hem, så jag nästan dog... Skickade sms till syrran och hälsade att jag va ledsen och att det inte var meningen.. Hoppas det gick över ganska fort, så man kan få komma upp från skärselden snart.. =P Nu börjar tanken om fredagsvinet att pocka på lite smått i bakhuvudet.. Inte långt kvar tills man får korka upp flaskan!! Har på känn att det kanske, möjligtvis inte är något Doobidoo på TV ikväll.. Mycket ledsamt.. Men det är bara en liten smygande känsla, efter ett flipp över till SVT1 i veckan.. Får kolla på de, nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar