Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 18 november 2010

Bilpyssel

Bara för o skojja till det lite extra så har jag ALLT såntdär tråk som har med bilen att göra i just december.. Service, besiktning och skatt.. Jajjamensan.. Men idag när jag va inne på nätet och skulle boka besiktningstid så fick jag mig en glad nyhet! Den behöver inte besiktigas förrän nästa år! Tjohoooo! Kan bli en bra torsdag dettahär ändå!! =) Ska snart in på "utvecklingssamtal" eller va det heter med The bosses.. Iiiiih! Nu ska man få höra om man har vart en duktig tjej.. Är det också dom som bestämmer om jag får många julklappar då??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar