Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 20 november 2010

Fölåtelse..

...är mycket bra! Och jag har blivit förlåten! I am no longer the moster from hell! Thank God!
Men kolla på denna orkiden då! Den har återuppstått från de döda!
Jag tror banne mig gud har en liten kik över mig, för jag är egentligen vääääärdelös på just sånthär med blommor.. Och så när man blev sambo så vill man ju i alla fall låtsas att man har lite gröna fingrar och är lite huslig så man försöker för sitt liv att hålla liv i de stackars blommorna i fönstren!
Och jag tror faktiskt blomguden har hört mina böner för en gångs skull!
Åh, va den är fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar