Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 8 oktober 2010

Rökardagboken

Nu nu nu har jag råd med den lite mer fancy moccamastern, med två knappar!!! Idag är det dag 41 som rökfri, eller det har nästan gått 6 veckor.. 40 * 41 = 1640 kr Moccamaster lite finare-i-kanten-model: 1490kr!!! Jag kan till och med köpa en liten chokladbit till det goda kaffet som jag kan brygga!! Hehe..

1 kommentar:

  1. Du kommer inte att bli besviken! (Ett tips är att beställa den på tretti.se, de har mkt bra pris så då kanske du får råd med två bitar choklas :))

    SvaraRadera