Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 25 oktober 2010

Kärlek!

Haha! Tänk att det blev ingen av de jackorna jag tidigare visat, utan denna, helt underbara jackan!! =)
Det var denna jag ville ha från första början, men den skulle vara lite tunnare, och så var den lite dyrare också.. Kände inte för att betala mer för en tunnare jacka liksom..
Men den är ju så fiiiiiiin!
Så när jag stod i butiken tyckte jag ju att jag i alla fall kunde testa den, och det var kärlek direkt! Jag kunde inte hålla mig!!
Den är jättevarm och go och mysig!! Liiiiite över budgeten som jag hade satt, men vem bryr sig om det om 100 år??
I´m in love!!

1 kommentar: