Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 22 oktober 2010

Back at work

Fyyyy fan! I morse runt 5-snåret va de inget vidare väder ute.. Va nån slags blandning mellan hagel, snö och regn som föll ner i mängder över huvudet när jag halv-sprang till bilen.. Väl framme vid den fick man ju ha bort en jävla massa snö eftersom den stått still i ett par dagar och blivit helt insnöad under natten.. Ratta iväg med sommardäcken på.. Kände i första svängen att de var VÄLDIGT halkigt.. Valde att ta vägen genom stan.. Pirrade lite i magen när man kom upp i 50km/h.. Och motorvägen va inte mycket bättre.. Livrädd! Höll mig till 80km/h mest hela vägen.. Väl framme på kampenhof för parkering får jag inte stopp på biljäveln i parkeringsrutan.. Som tur var valde jag en parkering där det inte stod några bilar i närheten! Fick till slut stopp, sakta sakta backa en bit, o sen halka mig in på en ruta.. Fick sedan väldigt försiktigt sätta ut foten på asfalten, eller den isbeklädda asfalten, som hela stora parkeringsområdet bestod av!! Får se om bilen står kvar, okvaddad, när man slutar sedan.. Eller om den blivit överkörd av några bilar.. Ska till optikern efter jobbet idag med, och prata om linser.. Om jag ska fortsätta med dem.. Shit! Värsta beslutsångesten!! Jag skulle sååååå gärna vilja trivas med dem, men jag gör det inte just nu i alla fall.. Behöver mer tid! Fredag idag!!! Wohooo! Längtar till fredagsvin och helgvila! Amen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar