Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 2 september 2010

Tradera

Idag har Sandra introducerat mig för klädshopping på tradera.se! =) Jag har hittat en jätte jättesöt klänning som jag VILL HA! Jag har högsta budet nu, på 125 kr! Imorn får vi se om jag får den, eller om nån annan sniker den! Spännande!

3 kommentarer:

  1. Ett tips. Man ska ALDRIG lägga ut kläder som man inte vunnit än. Då är chansen större att någon letar upp den och stjäl den framför näsan :p

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag ska ta ditt råd på allvar och inte göra om detta misstag! =)

    SvaraRadera