Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 3 september 2010

PMS-kärring

Folk på jobbet är rädda för mig.. Ja, jag vet! Humöret e helt super-duper-kass just nu.. Lite fladdrigt skulle man kunna säga.. Agressiv är jag tydligen.. Inte vet jag.. Jag vet bara att jag mår sämre än när jag har mina värsta PMS-perioder, och allt är för dedär förbannade cigaretternas skull! Längtar tills det är över och man inte behöver gå med gråten i halsen hela tiden, och skrämma sina stackars jobbarkompisar.. Jag är snäll egentligen, jag lovar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar