Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 14 september 2010

The lovely bones

Kollade på en film igår, The Lovely Bones, eller Flickan från ovan, som den heter på svenska.. Mycket bra film vill jag bara påpeka, om än lite läskig.. Men det var inte det jag ville skriva om nu, utan just om The lovely bones, eller de fantastiska människorna som jag har runtomkring mig! Min pass-kompis (världens bästa Sandra) är ju hemma med sjukt barn idag, så jag sitter här helt ensam.. Men va händer inte då?? Jo, en helt fantastiskt underbar Vanessa dyker upp, med sin lilla snus, som hon kallar honom.. And I see why! Han e helt sjuuuukt sötsnusig! Ja, så då försvann bara två timmar, på jättemysigt sällskap och en massa skojjigt tjitt-tjatter! Thank U V!

2 kommentarer:

  1. Hihi, vi ses i eftermiddag! då blir det de tre P:na. Poker, program och prata! ;) haha

    SvaraRadera
  2. Me like! Ser mycket fram emot detta! =)

    SvaraRadera