Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 10 september 2010

Äntligen...

...har jag fått tummen ur att gå och köpa mig ett träningskort, OCH tränat för första gången på läääänge! Det blev Friskis & svettis, efter många om och men.. Jag älskar ju egentligen Rygg & Ledkliniken.. Men det blev faktiskt närheten till gymet som vann denna gången, och så gillar jag Friskis gympapass, och så har jag en nära vän som tränar där som en tok (när hon inte är väldigt mycke på tjocken, som just nu).
Jahapp, så nu ligger jag här på soffan med lite känningar av träningsvärk, kollar på Idol och mår GOTT!
Är gräsänka ikväll.. Myser själv i min soffa.. Man skrattar åt mig på jobbet och tycker att jag är tragisk för att jag sett fram emot att dra på mig mina mjukisar och kasta mig i soffan, själv! Ah men okej, jag är inte pensionär.. Men vaddå? Jag gillart! =) Råkade slumra till och dregla lite på min kind här förut, men blev väckt av att hjärtat skickade ett sms.. Och nä, det var ingen som tjatade på mig och tvingade mig att va vaken, och det var heller ingen som påpekade att jag hade dreggel på kinden..
OCH jag får för en gångs skull titta på Idol! Förstår ni mig nu då?? Inte så dumt ändå! Fick i alla fall veta i sms:et att ett par goda vänner till oss har fått en liten flicka idag, så jag vill säga STORT grattis till er! Nu ska jag auktionera lite på tradera tror jag bestämt, och sen ska jag njuta lite mer av fredagskvällen innan det är nanardags!
Längtar efter hjärtat mitt... Have a nice evening everyone! Bye bye!

1 kommentar:

  1. Du kommer trivas på Friskis....
    Här är en till som spenderar flera flera dar i veckan där....

    SvaraRadera