Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 26 augusti 2010

Spindel i sovrummet

Har vart en traumatisk natt inatt, för vissa i familen Svensson.. För mig, nej! Jag vaknade och tittade åt sidan, ingen där.. Jag traskade upp och kollade var min andra hälft var, och hittade honom ensam och rädd i soffan.. Han säger att han blivit biten av nåt, och sen har han sett en JÄTTESTOR spindel i taket, så han kunde helt enkelt inte somna om! Han vågade inte sova i sovrummet på grund av spindeln! Hehe.. När jag kollade fanns det ingen spindel där han påstod att den var, så den hade nog krupit ner under täcket och fick mysa me mig resten av natten (eller så var det en inbillad spindel helt enkelt) Alla överlevde i alla fall, fast vi sov på olika platser bara.. =) Och idag propsar man fortfarande på att, JOOOO, det var en spindel där, jag looooovar! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar