Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 12 augusti 2010

Soffa

Shit pommes! Jag satte ut min soffa på blocket då det egentligen var dags att skrota den och skaffa en ny. Men tydligen satte jag ut den för en för liten peng, för så fort annonsen var ute blev jag typ nerringd! Tänk att så många människor vill köpa en begagnad gammal soffa!?! Fast sen tänkte jag ett steg till.. Och om man ser tillbaka på alla de sofforna jag haft sen jag flyttade hemifrån för ca: 10 år sedan så var ju detta en riktig guld-soffa! Så visst, självklart är det många pappor som har döttrar som ska flytta hemifrån som vill köpa en sånhär soffa till den första lägenheten. Jaja, tillslut kom det ett gäng med mycket skumt folk och hämtade soffan. De försökte sig på lite prutning, men den lätta gick jag inte på. Nu är jag mest bara jätteglad för att det hela är ÖVER! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar