Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 31 augusti 2010

Nervsjukdom?

Antingen har jag fått nån konstig nervsjukdom, eller så har dethär med inget nikotin en helt galet sjuk och konstig inverkan på mig! Mina fingrar vill inte alls som jag vill (till exempel när jag skriver nu så måste jag skriva om varenda ord flera gånger för jag lyckas inte pricka rätt tangenter) och när jag pratar så vill inte min mun som jag vill heller! (jag säger ju rätt ord, men det låter konstigt i mitt huvud) O så är jag sååå seg i hjärnan! Inte så hemskans trött längre, men min hjärna arbetar mycke mycke saktare än vanligt.. Kan det vara svininfluensan som slått till lite i efterhand? Eller är det bara nikotinet som screwar med mitt huvud?? Som sagt: Nervsjukdom! Det är ute me mig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar