Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 31 augusti 2010

Eftermiddagsvecka

Happ! Då har man avklarat sin första eftermiddagsarbetsdag.. Gick bättre än förväntat faktiskt! Jag som alltid går och lägger mig kl 22.00 annars trodde det skulle bli ett helvete att jobba ända till 23.00 och sedan åka hela långa vägen hem från Uddevalla också.. Men jag överlevde och känner mig faktiskt rätt pigg såhär andra arbetsdagen.. Inte dumt alls att få sova ända till kl 9.00 idag och vakna av sig själv! Gillart! =) Man får gjort ganska mycket hemma innan det är dags och åka iväg med! Gillart ännu mer! Och imorgon kommer kakelgubbarna och tittar på vårt badrum! Mer än så kan man inte gillat! =) Annars verkar det komma igång lite på jobbet nu och våra underbara chefer tycker om att testa oss, så vi kan vårt jobb.. Och med detta kommer en del hjärtattacker då man ju faktiskt är ny och är lite rädd för att man kanske har råkat missa nåt nån gång och man svarar fel på nån fråga de ställer.. Men man får i alla fall veta att man lever, typ var femte minut!!!! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar