Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 18 augusti 2010

Jobbe, jobbe..

Asså, det måste erkännas.. Vi har inte haft ett jota att göra på jobbet de senaste två månaderna, vilket ju självklart gör att man blir lite lat och seg i kolan..
Var lite rädd för att jag skulle fastna i dendär zombie-världen där allt gick i slowmotion för att man inte hade nåt annat för sig.. Att man liksom av ren lathet inte skulle orka ta sig därur!
Men nu börjar det plötsligt hända lite saker, och jag känner riktigt hur det kliar i fingrarna efter att få sätta igång och göra nåt vettigt och att få vara lite effektiv!
Underbart skön känsla!
Min lilla grupp (jag och tre grymma brudar till) är ansvariga för senare utbildning vid nyanställning.. O jag som ÄLSKAR såntdär! Så himla skoj!
Längtar efter att de ska nyanställa så jag kan ta de små liven under mina vingar! =)
Jag är numera också dagtidslänken mellan högre makter på jobbet och de mina.. Det är ju nästan så att man blir lite pirrig! STOOOORT dettahär!
Har vart och simmat med en god vän idag med.. Både skönt och trevligt var det! Himla bra dag detta har varit ändå!
Jag gillart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar