Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 6 augusti 2010

Helgen

I helgen ska vi på kusinträff! Men inte vilken kusinträff som helst, utan min sambos mammas kusiner.. Eeeeh.. Själv vet jag inte ens om min mamma har några kusiner! =P Men men, vi (jag) har ju tackat ja, så det är bara att dyka upp! Och som sagt, det var ju JAG som tackade ja. Men ärligt talat?? Jag vill väl inte säga nej till min svärmor och komma på fel fot med henne?? Det får allt mitt lilla gullehjärta stå för! Så off to kusinerna it is! Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg! Idag är det fredag, och det ska firas med mycket soffhäng framför tvn! =) För övrigt så undrar jag när fredagsunderhållningen ska komma igång igen?? Typ Doobidoo, Så ska det låta, Lets Dance och framförallt, SOLSIDAN?? Behöver ha nåt skoj och underhållande att titta på medan jag suger på mitt fredagsvin i zombieläge! Och sen, på söndag, så verkar det planeras för en liten tripp till Liseberg! Tjohoooo, va kul det hade varit! Håller tummarna för att vädret blir sådär lagom och perfekt! Inte för varmt men heller inte regn.. Tror vi att Götelaborg kan bjuda på detta??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar