Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 4 augusti 2010

Förlovning i bilder..

Uppdukning på (ful) filt på en klippa vid vattnet. Oj, så pirrigt det är nu! Sen fick vi äntligen ta på oss ringarna!!! Och efter så firades det med skumpa!
After engagement på hotellrummet! (lite mera fira)
O såhär ser man ut med en förlovningsring på sig!
Tack o hej till underbara Vann Spa!

4 kommentarer:

  1. Jävlar vad granna ni är! Ni är så fina så fina!

    SvaraRadera
  2. Ser fantastiskt ut! :) Grattis ännu en gång!
    KRam

    SvaraRadera
  3. Tack så mycke! O du anonyma kommentatör, vem är du?? =)

    SvaraRadera