Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 27 juli 2010

Träning..

Tänkte vara sådär superduperduktig idag och gå till gymet och träna! Men jag hittade fan inte träningskortet.. PINSAMT! (Ja, så längesen är det)
Jag blev i alla fall förbannad, och gick ut på en långpromenad.. När jag var ute och gick längtade jag tillbaka till dedär svettiga timmarna på gymet (har faktiskt varit stammis en gång i tiden) så jag tog mig ett träningspass när jag kom hem istället!
Ja, de blev ju ingen längre stund, för jag höll på att dö flera gånger! Och nu, några timmar senare, tycker jag mig redan känna av lite träningsvärk..
Så blir de när man blir kär och bara ligger på soffan! Förslappad är ordet!
Lite av kärlekens baksida skulle jag nog vilja säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar