Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 29 juli 2010

Njuuuuuter!

Det hades afterwork på jobbet igår, men tantig som jag är så bangade jag och åkte hem och pumpade upp min pilatesboll istället! Idag, när jag kom till jobbet, möttes jag av den ena bakulla, stinkande jobbarkompisen efter den andra.. Alla bara gnäller över hur dåligt de mår, och själv sitter jag här och mår prima! Mmm mmm mmm! Underbart!

4 kommentarer:

  1. Fan va gött vi har de! ;)

    SvaraRadera
  2. jag är mkt avis på dig. alla andra gånger ska jag banga.

    SvaraRadera
  3. Meh! Näää, nästa gång ska ju jag va me! Då måste du oxå, din lilla krabbis! ;)

    SvaraRadera