Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 16 juli 2010

Leggings..

Igår lästes de inte högt i sovrummet (tack o lov) men ändå så lästes det, med läslampans hårda ljus rakt i mina trötta ögon!

Jag som helst har helt kolsvart och knäpptyst omkring mig när jag ska sova har redan fått vänja mig med diverse ljud nattetid (såsom höga snarkningar och mummel i nattmössan) men just ljuset har jag ännu inte kunnat infinna mig i.

För att dämpa ljuset ryckte jag åt mig ett par leggings som låg kastade på golvet (jag vet, pinsamt slarvigt av mig) och la ena benet över mina ögon..

Heeeeelt fantastiskt underbart!

Därför vill jag idag, som Rix MorronZoo brukar göra, hissa mina leggnings!

Tyvärr har jag ingen fredagsfräckis på lager.. Kanske skulle ta och maila Gert Fylking och fråga om han har en över.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar