Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 15 juli 2010

Fallens dagar

I helgen smäller de till i trollhättan, då fallens dagar infaller! Tjoho!!! Feeeeest! =) Känner mig mycket dåligt uppdaterad bara.. Det enda jag vet är att Stora sångkalaset uppträder på lördag förmiddag.. Och så vet jag att jag ska dricka vin o bli full o sova länge på söndag morgon! Måste nog inspektera vad som händer lite mer noggrant.. Min bordsgranne här på jobbet håller på att planera bröllop nu för tiden btw.. Gissa om man blir suuuugen?? Jag vill oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar