Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 8 februari 2013

Att gå till massören med orakade ben..

Idag har jag utnyttjat två av mina behandlingar som jag fick i present! 
Först 50 min helkroppsmassage o sen 75 min djuprengörande ansiktsbehandling!
Men gissa min panik när jag står i omklädningsrummet innan massagen o inser att jag glömt att raka benen!!
Asså ärligt! Tre av fyra (jag själv inkluderad) har haft feber i veckan.. Lill-knorr har en djävulstand som hållt oss vakna hela nätterna tre nätter i rad nu.. På måndag ska jag ha en examinerande redovisning.. mm. mm.
Ja, ni fattar! Tiden har inte räckt till..
Men inte kan jag stå o förklara de för massören, eller?
Jag valde att tiga still o va mycket förläget tacksam över att han inte kommenterade mina lurviga ben!
Nu är jag e ny människa (fast fortfarande me orakade ben)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar