Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 5 januari 2013

Vemod..

Det är med vemod som jag nu läser den 47:de och sista delen av Sagan om isfolket, för andra gången..
Slutskedet är över och nu e de bara efterskalven kvar kan man säga.. Men sååå bra!
O jag tänker: va ska jag göra sen? När den e slut?
Visst, jag har planerat att bara fördjupa mig i enbart kurslitteratur från och med 21 jan och i alla fall fram till sommaren.. Men innan dess??
Denna boken läser jag ju ut imorn! (Ja, för nu har jag kommit dit då man inte vill läsa ut den, men man bara måste läsa, läsa, läsa!)
Fundera på lite porr faktiskt! Femtio nyanser av honom, verkar va en poppis bok (såklart, de e ju porr, hehe..)!!
Får nog ta o se mig om efter den!

Imorn är oxå en annan dag! Imorn e de fördömda cigaretterna slut!!
Jag ska köpa små-portionssnus imorn o så får de bära eller brista!
Men åh, så jag vill sluta me dedär förbannade cigaretterna!

O nu, gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar