Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 3 januari 2013

Promenad på egen hand!

Knorren håller på att lära sig o gå!
Han traskar på några steg då o då själv, när jag tvingar honom! Helst håller krampaktigt i mitt finger hela tiden..
Men idag lämnade jag honom ståendes vid soffbordet för att gå o hämta en handduk att lägga ner hans lilla tjockisrumpa på när jag smörjer in honom inför kvällen.. Och när jag kom tillbaka stod han framme vid tv-bänken!
Ingen imponerade längd, men ändå! På eget initiativ gick han från ett ställe till ett annat med ca två meters avstånd, helt själv!
Framsteg, framsteg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar