Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 14 januari 2013

Klippenas KLIPP!!

Jag e ute på litteratur-jakt såhär inför skolstart!
För jag har förstått att man läser o läser o läser sig till att bli sjuksköterska! Och student-litteratur är sviiiiindyrt!
Men, jag har vart ute på blocket serni! Och idag gjorde jag det största klippet i mannaminne tror jag! Fem böcker som till nypris går på ca 3000kr (jag har kollat upp det på nätbokhandlar), köpte jag idag för en sketen tusenlapp!
Och inte NOOOOG me de! Tjejen jag köpte dem av skulle flytta till Amerikat o ville inte släpa me sig en massa onödigheter, så hon GAV mig två böcker till (som jag inte behöver nu, men som med all säkerhet kommer att komma till användning i framtiden) o vipps så har jag tjänat in en tusenlapp till!
Klippetiklipp klipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar