Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 6 januari 2013

Fel ord..

Jag har legat o grämt mig lite angående mitt ordval gällande boken Femtio nyanser av honom..
Porr..
Alltså, det finns säkert de som utövar eller spelar in porr av egen fri vilja, o de e ju jättetrevligt för dem!
Men så finns det ju en hel del som tvingas, drogas och luras i dendär branschen.. Och det är just smuts och utnyttjade människor som dedär ordet står för hos mig, vilket ju egentligen inte ens är något att skoja om!
Därför vill jag ändra mitt ordval!
En bok om...erotik? Erotik e ju trevligt! Snusk? Också mycket trevligt!
Jag ska ta o läsa boken först (för egentligen vet jag typ inte alls va den handlar om, har bara hört det lite här o där) och sen återkommer jag med ett bättre ord för den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar