Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 13 januari 2013

Fegis!

Min korv går själv nu!
O han e grym!! Tyvärr e han fegare än fegast, så han vågar liksom inte.. Finns jag i närheten så står han bara o grymtar tills jag kommer tillräckligt nära, så han kan ta ett krampaktigt tag i mitt pekfinger för att sen styra kosan precis dit han vill, me mig i släptåg!
Men ibland glömmer han bort sig!
Som igår när vi hade vart o kollat hus (inte nåt o ha tror jag tyvärr, men vi ska på visning nästa helg igen, så inga tårar äro fällda här) så ställde jag honom framför mig utanför dörren när vi skulle gå, för jag va tvungen o knäppa jackan, men då blev lille tjockis så sugen på att kolla in garaget, så han bara traskade iväg o kikade läget!
Jag fick liksom gå o hämta honom i garaget!
Häääärligt!
Min lille grabb kan gå, själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar