Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 8 januari 2013

Drööööööm!

Återigen, vi har vart och kollat på ett drömhus! (tur de finns så många)
Men ärligt!
Jag kände direkt: HÄR VILL JAG BO!!
Så nedrans perfekt så jag döööör!
Kanske lite, liiiiiite litet.. Men de löser man ju med en stor vind och en massa förvaringsutrymmen, eller hur?
Ah, jag vill verkligen köpa det huset! Men sen är ju själva tanken på att köpa ett hus lite svindlande.. STOOOOR liksom..
Men åh, va jag viiiiiill!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar