Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 25 december 2012

Tidiga morgnar..

Fyfan va jag hatar dem!
Man vill verkligen bara dööööö när korven vaknar, pigg som en lärka, i ottan!
Fast när jag tänker efter.... Nä, egentligen tycker jag ju om våra morgnar! De e mysigt att vakna före alla andra o få en stund för sig själva.. De e fortfarande mörkt ute o vi sitter o myser me en kopp kaffe till Teletubbies! Bara korven o jag!
Vi älskart!

Liten sammanfattning av årets julafton: korven brydde sig inte ett skit om tomten! Men han va me mest hela dagen o verkade tycka de va kul o leka me kusinerna (såklart)!
Och bästa julklappen kom naturligtvis från mamma! Hehe..
Finfin julafton blev de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar