Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 18 december 2012

Reklamation av barnvagn del hundrasjuttioelva!

Nu har suflettfästet lossnat igen..
Jag vet att det antagligen inte är så ovanligt, men för helvete! Den har också vart ca en miljon punkor på däcken och tyget pajjade bara för att jag tog av det och tvättade det (allt enligt instruktionerna)!
Nu e jag trött på skiten!
Jag vill ha en ny, annan, barnvagn!

Köpbarnvagn.se har gått med på att häva köpet, men börjar babbla om nåt jävla nyttoavdrag som de kommer att göra eftersom jag haft vagnen i ett och ett halvt år nu..
Eeeeeh?
Hade jag fått bestämma hade jag skickat tillbaka den för länge, längesen! Men nu fick jag inte det, så jag har stått ut med skitvagnen ett tag till, enligt deras order!
OCH den har liksom vart till mera bekymmer än nytta..
Ska jag då behöva betala för att jag köpt en sprillans barnvagn av dem som bara har krånglat från start?????
Jag blev så upprörd så jag ringde konsumentombudsmannen här i stan..
Hon tyckte ungefär som jag, men skulle prata med sina koller och återkomma till mig imorgon..
Vi får se va hon säger, och vad de på Köpbarnvagn.se svarar på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar