Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 20 december 2012

Otroligt lättad!

Efter att ha varit en redig tjat-kärring så har jag fått min vilja igenom! Köpet på barnvagnen är hävt, jag får alla mina pengar tillbaka och jag har redan skickat iväg den!
Phuuuuuuu!
Vilken underbart skön lättnad!

Tyvärr har vi bara en enda barnvagnsbutik här i närheten, vad jag vet, och de hade inget att erbjuda tyckte jag, så det blir till att skicka efter vagn igen..
Måtte detta gå bättre!

Detta blir knorrens nya vrålåk! Bumbleride indie!


Fast jag hade egenligen velat köpa denna, BARA för att den heter Knorr-baby! Hehe.. Synd att den hade värdelösa hjul bara..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar