Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 2 december 2012

Hallååååå bloggen!

Nu ekar de tomt mellan inläggen..
Kan va för att Viggo har utvecklats till en klängväxt som klängt sig fast på min fot..
O när sen klängväxten somnat måste jag fixa o trixa lite här hemma, innan jag dör i soffan tills jag masar mig i säng..
Nu sover klängväxten, pappan e på jobbet och storasyrran hos sin mamma..
Va gör mamman här? Kastar sig i badet innan Solsidan!
Förresten hade vi en fantastisk bröllopsnatt på Ronnum förra helgen, me allt va de innebär (hehe..)!
Här kommer bild på efterrätten!
Ps. Polkatryffel va de godaste jag NÅGONSIN har ätit!
Knullandet började redan där (i munnen)!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar