Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 4 december 2012

En vecka kvar..

Nu e de bara drygt en vecka kvar tills jag får veta om jag kommer in på skolan eller ej!
Kommer jag inte in så blir de jag som sätter mig i gamla silverpilen o pilar iväg till Uddevalla o börjar jobba 1 januari!
Då får papps skola in på dagis, men av egoistiska själ så skär de i mitt hjärta.. JAG vill va me knorren på dagis o se me mina egna ögon att han har de bra!

I alla fall.. Silverpilen är åter tillbaka i min ägo (elle de har den ju vart hela tiden, den har bara vart uthyrd) så nu ska vi bara hämta den, för att laga, serva och besiktiga den..
Sen kör vi till nästa vecka när vi får reda på skolfrågan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar