Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 27 december 2012

Dagis!

Jag tror jag har glömt att förtälja vårt sista dagis-bud!?
Knorris kom in på Simsnäppan (dagiset på andra sidan busken)!! Men de kan inte skola in honom förrän 30 jan, så hans pappa har fått mixtra lite med sina arbetstider, o så blir de han som får stå för inskolningen!
Jag e lite ledsen över de.. Men oxå lite lättad tror jag..
Just inskolningen känns rätt jobbig!
Vi ska gå dit direkt efter helgerna o kolla läget! Spännande!
Å jag tror knorris LÄNGTAR efter att få leka me så många andra barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar