Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 1 november 2012

Sportlovskul?

Vi e själva denna veckan!
Jag o lillälsklingen!
Hans papps jobbar o storasyrran e hos sin mamma..
Igår skulle vi skoja till de ordentligt tänkte jag, så vi gick på öppna förskolan innan vi skulle på tjockisens första tandläkar-besök!
Man äääääälskar öppna förskolan!
Kan de bli mysigare än att sitta i en ring me en massa andra föräldrar o barn o sjunga sånger med rörelser för att sen fika tillsammans?
Viggo va saaaalig!
Men, lite trött blir man ju..
Vi hann inte hem från tandläkarn innan olyckan va framme! Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar