Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 22 november 2012

Handledsskit..

Va på vårdcentralen o skulle kolla upp handleden förut, för den har ju vart ur balans i 3-4 månader ungefär nu..
Tänkte att de va överbelastning som vanligt, eftersom mina leder e skrupligare än skrupligast..
Men nä, de va inflammation i senan denna gången..
Detta ger man kortisoninjektion för i första skedet.. Om inte de blir bättre då så är det operation som gäller..
Jippi...NOT!
Hon satte i alla fall en spruta i handleden på mig idag (o nu har jag mer ont än nånsin?) o så får vi se hur de känns om två dagar, då kortisonet satt in!

Operation har jag varken tid elle lust me, så då får de nog bli till o bita ihop o stå ut!
Men, de e ju ingen avancerad, jättelång operation direkt, så blir de för jobbigt får jag väl släpa mig till ortopeden..

För tillfället e de alltså jag som e enhänt här hemma..
Men gör de nån skillnad? Icke!
Jag har upptäckt att man kan göra NÄSTAN allt me en hand.. De tar bara dubbelt så lång tid....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar