Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 13 november 2012

Finally!

Jag har äntligen kemtvättat och manglat (à la Lotta) mina egna linnedukar som jag bidrog me på mitt bröllop (som ju ägde rum för TRE månader sen!
Kemtvätt och mangel à la Lotta innebär tvätt på 30 grader i min maskin och strykning me ett gammalt vanligt strykjärn (eftersom jag inte har varken kemtvätt elle nån mangel ståendes€!
Men de funka fint!
Mina dukar e rena och strukna och vikta precis som de kom rätt ut ifrån mangeln på kemtvätten!
Får vi bara se om jag nånsin igen kommer att använda nån av dem.....

Ps. FYFAN VA TRÅKIGT DE E O STRYKA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar