Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 21 november 2012

D, fucking D!

Gissa min besvikelse..
Jag fick bara ett D på provet.. (betyget mellan G och VG)
Detta verkar sätta D på hela kursen för mig, trots att jag legat på B och till o me A under hela kursen, fram tills nu..
Självklart har jag chans att komplettera, på måndag när hjärtat jobbar förmiddag..
Vem ska ha korven då?
Jag hade nöjt mig med ett C, men när han ska till o sätta D på hela kursen för att jag fick D på ETT ENDASTE prov så blir jag en smula upprörd..
OCH det har inte direkt höjt mitt självförtroende inför dagens prov..
De riktigt svettiga, matteprovet!!!
(gjorde förövrigt fyra träningsuppgifter hemma igår kväll, 4 fel av 4.. De stärkte inte heller självförtroendet..)
Vi får se hur detta slutar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar