Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 21 november 2012

1,2!

Jag har precis vart inne på studera.nu och kollat mitt provresultat på högskoleprovet!
Mitt resultat: 1,2!!!
Medel: 0,9!
Jag känner mig för tillfället UTOMORDENTLIGT bra, och kommer bara för detta att kräva ett glas extra av den rosa champangen på lördag!

Jag har oxå precis gjort mitt matteprov!
Jag hoppas o tror att jag går i land med nästippen över G-gränsen!
Nu e min hjärna sönderstrimlad..
Jag längtar till kvällens avsnitt av Bonde söker fru!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar