Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 5 oktober 2012

Sovmorron deluxe!

Vi tog sovmorron idag, jag o Viggo!
Vilken härlig start!
Först kollade jag o min älskling på Johan Falk, patrioter igår, o JÄÄÄÄVLAR va spännande den va!!
Men de blev lite sent o jag va så trött när korven vaknade kl 6 i morse.. Men eftersom älsklingen befinner sig på jobbet från kl 6 varje morron denna veckan tog jag o korven våran säng o somnade om därinne, efter inte alltför lång tid..
O hör o häpna!!
08.30 var klockan när han började sparka på mig i sängen! Vilken UNDERBAR start på dagen!!

Nu väntar vi på bussen! Idag ska vi hälsa på viggos sysslingar i vbg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar