Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 2 oktober 2012

Piller-fri!

Jag har slutat knapra piller o gått över till sprutor istället!
Haha! De låter lite illa..
Men de e sant!
Jag e piller-fri!
Jag har käkat minst en smärtstillande eller anti-inflammatorisk tablett om dagen (oftast fler) i ca 8 år.. O innan de va de nog inte många dagar emellan heller..
Nu har jag inte käkat ett enda piller på över en vecka! O de e så sköööönt!
Vilken frihet! Magen kan få leva i fred o ha sin lilla bakterieflora för sig själv!
Det måste komma som en chock! Hehe..
Nu är det spruta i benet, en gång i veckan, som gäller!
Åh, så gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar