Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 10 oktober 2012

Mitt hjärta sväller!

Korven har inte träffat sin farfar på ett tag nu, för han har skaffat katt o har inte haft tid o barnpassa varenda gång jag har lektion..
Men idag kom han (Thank god)!
Aldrig tidigare har korven sträckt sig efter någon annan än mig!
Men idag gjorde han de! Idag sträckte han sig efter farfar direkt när han kom innanför dörren!
Värmen i kroppen! Den underbara känslan när man ska lämna dem själva!
Mitt hjärta sväller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar