Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 19 oktober 2012

Förälskelse!

Jag har gått och förälskat mig i ett hus!
Vi ska gå och titta på det på måndaaaag!!
Men.. Det är ett perfekt hus i ett eftertraktat område.. Jag finner liksom inga fel på det, hur mycket jag än letar!
Och det ligger ute för ett pris som vi skulle klara av (med min mini-inkomst)!
Jag undrar? Varför så billigt?
Vill de ha många spekulanter som kan trissa upp priset massor? Eller är där en massa dolda fel?
Den som lever får se.....
Jag längtar till på måndag!!!
Och tisdag, för då får jag reda på hur det gick på matteprovet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar