Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 8 oktober 2012

Du behöver inte komplettera..

I morse hade jag prov, i evolutionslära.. Av fyra lektioner så har jag missat två (det vardagliga pusslet går INTE ihop)..
Jag har heller inte vart så duktig på att läsa själv.. Har haft otroligt svårt att få ro till att sätta mig o framförallt KONCENTRERA mig!
Därför hade jag inga stora förhoppningar på dagens prov..
Jävlar va svettigt de blev!!
Vi skulle bland annat skriva utförligt om reptilen sandödlans evolution (anpassning till miljön) från start tills nu!
Sandödla??
Jag har inte läst om nån sån i boken..
Jag skrev utförligt om evolutionen ifrån vattendjur till landdjur och sedan lite till homo sapiens.. En salig blandning av lite ditt o datt..
Haha!
Undrar va min lärare tänker när han läser de!
I alla fall.. När jag var klar och lämnade över provet så tittade han igenom de när jag stod brevid (pinsamheten, svetten!!!)..
Han kollade bara över godkänt-frågorna (thank god) och berättade att de va okej! Jag behöver inte komplettera! Fifaaaaan va gött!!!
De e en bra måndag idag!!
(tack snälla svärmor för barnpassningen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar