Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 26 oktober 2012

Dåligt-samvete-sting!

Sjuka jag..
Jag längtar tills imorn, fast att jag e så nervös att jag nästan skiter på mig lite när som!
Morgondagen kommer jag nämligen att spendera helt för mig själv, med enbart ett prov och mina egna tankar!
Oh, salighet!!
Men fan vilket dåligt samvete jag har för att jag känner så!
Jag älskar ju min korv mer än nåt annat! Trodde liksom inte sån kärlek kunde finnas, innan jag hade honom snusandes efter mina tuttar på BB!
Men ändå! Ändå ska de bli såååå skönt att vara själv, EN HEL DAG!
Att inte bli avbruten av arg-bajs-hunger-trött-skrik på EN HEL DAG!
Oh, salighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar