Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 18 oktober 2012

Bonusproooooov!!!

Idag va de dags för bonusprov i matte.. Ett prov som inte gör nåt om man misslyckas på, men som man kan dra nytta av vid nationella provet, om de går bra..
Hur oviktigt ett prov än må va, så är ett prov ett prov för mig!
Nån ska ju rätta det, och se rakt igenom min intelligensnivå!
Intelligens är inte alltid min starka sida, så därför är det ett känsligt ämne.. Hehe..
Prov är ALLTID viktigt för mig!!
Jag har snyftat många matte-tårar denna veckan, men nu är det gjort, och de e så sköööönt!
Nu måste jag släppa det, för nu kan jag inte påverka det mer..
Hoppas, hoppas, hoppas jag blir godkänd!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar