Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 13 september 2012

Skryt!

Man måste få skryta lite..
Som ett barn på julafton känner jag att jag måste berätta för alla vilka underbara julklappar jag har fått!
Nu va de inte just julklappar, utan jag har fått tillbaka min labbrapport och fått den betygsatt!
För att förstå dagens betyg (nya system igen) så är det så att man nu får A, B, C, D, E eller F..
A motsvarar MVG
C motsvarar VG
E motsvarar G
och F är samma som IG..
B och D är mellanbetyg.. Som VG+ eller MVG- som typ fanns borta på min tid!

Gissa min lycka (och stora förvåning) när jag fick B på min labbrapport!
Alltså nånstans mellan MVG och VG!
What?
Jag som inte ens tycker detta e roligt!
Jag blev så glad så jag nästan kissade på mig!
Nu e de bara prov på kemi och astronomi (ve o fasa) på måndag o sen kan jag lämna den tråkiga skiten bakom mig!

Veckan efter börjar vi me biologi! Tjohooo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar