Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 25 september 2012

Reklamation del 2 (med risk för många fler)

Jag får inte reklamera min vagn, för den är för gammal.. (drygt ett år)
Min gubbe tyckte de lät konstigt när jag i min upprördhet förklarade svaret jag fått!
Han kollade på konsumentverkets hemsida, o där står de att reklamationsrätt gäller i tre år, oavsett säljarens regler!
Jag kopierade texten från konsumentverket o mailade dem dem.. Får se va svaret blir nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar