Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 7 september 2012

Provresultat!

Vi hade ett litet "trivseltest" på matten i tisdags.. (inget trivsamt me de!)
Men jag bet ihop o gjorde de jag blev tillsagd, utan protester..
Vi skulle få tillbaka dem på lektionen igår, men jag missade den o kröp litegrann på väggarna hemma..
Jag VILLE ju veta!!!
I alla fall.. Jag mailade läraren o bad henne skriva hur många rätt jag hade, för jag kan inte hålla mig till på tisdag nästa vecka, de GÅÅÅR bara inte!
Nu fick jag svar!
18 rätt av 22!
17 eller mer gav bästa betyg!
Tjohoooo! Va härligt!
O så fick jag lite beröm av min fantastiska lärare oxå! Löööövly!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar