Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 24 september 2012

Joel, Joel, Jooooel!

Igår såg vi den nya Johan Falk-filmen, spelets regler (som den tydligen hette), o shit va snygge han e, Joel, eller Lisa, eller Frank!
Till och med i mustach är han en riktig pudding (och det är det minsann inte många karlar som är)!
Men.. Nu till min fundering (förresten så var filmen bra, som alla Johan Falk-filmer är).. 
Varje gång när jag ser Joel så far mina tankar över på en av mina kussisar, som jag typ aldrig träffar.. Varför tänker jag på honom?
Måste nog nästan vara så att han är lite lik vår kära Joel Kinnaman! OCH jag trooooor han är singel! Kanske jag ska auktionera ut min kurre-burre bland mina singel-friends!? 
Själv är jag ju en upptagen dama, och enligt lag alldeles för nära besläktad med objeket! Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar